Mátéé.<3 ZénÓ.<3

NA tegnap Mátémmal vtam:D
egy kis ideig együtt aztán mentünk anyához a fodrász üzletbe:D
segítettünk neki pakolni mert ma járólapozás lesz:D
jóÓó volt vele.)szeretem.<3
és miútán elment megjött az én életem értelme:D
és wááá olyan édes h nagyon..ahogy beszél na...:)
és én fürdettem, én segítettem neki enni, és én raktam le aluszni:)
annyira édes.
háromnegyed7kor kelt és huhh akkor a Mima vigyázott rá:)
most is itt van és egyfolytába dugóó dugóóó kamera kamera na mind1:) szal hisztizettna mind1:D
de már játszottunk a házíkóval is, akkor már ettünk is szóval sokmindent csináltunk:D
remélem még nem jön az apja:D
na megyek mert most "áccok"vele.
pÚúszíí a paparazziknaak:)

2 megjegyzés:

Zéri írta...

Köszi, hogy vigyáztál a Babámra. Szeretlek.
És örülök, hogy még mindig szereted a Mátémat.

Sztárcsemete.* írta...

szórasemérdemes..eggyértelmü h vigyázok rája:D
én is örülök:)

Rendszeres olvasók