Kottorbátsíí.:)

Háát tegnap voltam Mühellyel orvosnál a lábammal..
és kiderült hogy a térdemben egy szög 8° helyett 18°os..de elvileg h az én korosztályomba ez már megszokott..
felírt valami talpbetétet..(azt ma kiváltottuk)
meg valami porcnemtudommit.xD
Mivel beteg vagyok ezért bementünk a talpbetétért mert ugye nem kellett iskolába mennem és akkor már visszavittük a csizmám amit 1 hónapig hortam és szét jött..na mind1:@
de kaptam helyette egy csodaszépet.:)
már most imádom pedig még nem hordhatom..
na most megyek pihenni
pÚúszíí

3 megjegyzés:

Zéri írta...

Remélem nem fog fájni a lábad.
Cipő: a lényeg, hogy neked tetszen, a többi nem számít. De hát tudod, ízlések és pofonok. Te sem vennél fel sokmindent, amit én...igaz???

Sztárcsemete.* írta...

én is remélem h nem fog.:D
erröl nem nyilatkozom.:)

Zéri írta...

Bejegyzéseket kérek, sokat...

Rendszeres olvasók