...

Uhh már elmondani se tudom mikor írtam..
na mind1 most bepótolok mindent :D
A nyaram igen jó volt..annyi minden történt velem huuu..
Szal most beszámolok a nyárról.:):
már úgy kezdödött h beiratkoztam Csepregreee...hihi
aztán anya szülinapjaa...sütöttem neki palacsintatortát..fincsiilett.(:
aztán Újlakon volt búcsú de nem tudtam menni mert másnap indultam berénybeee..
tyűűű igeenjóvolt:Dtetszett:D:Dösszehaverkodtam az Adriánnal(csónakos..:$)de aztán annak is vége lett.:(

aztán apa szülinapja...nemvoltsemmi.(:
aztán jött augusztus 20. aztaahéccentségiit:Dbúcsú újlakon én is ottvoltam..5ig voltunk és kicsit na mind1:D:Dnem részletezem:D
aztán jött a könyvosztás meg a beköltözéés:D
amugy Barbarámmal majdnem minden este városba voltunk..ien koncert olyan koncert..legemlékezetesebb a ocho machoo volt:D:D
közbe még volt szent-iván éj..barbival mátéval petrával meg anyával meg petivel vtunk kint iggen jó volt:D
meg volt karnevál is hehe jóó volt:D:D a 3 napból 2szer eláztam..:D
szal sokat nem voltam itthon:D
aztán elkezdödött a suli meg a kóter:D
imádom mind2öt eddig...de ami késik nem múlik:D
szept.14-én volt Mátéé szülinapjaa:)( pécét kapott a szája aláá:D)amit 19.én ünnepeltük szemenyébee...tyűű iggen vagányvolt de hanyagoljuk me csak lebuknéék:D
aztán beteg lettem sokszor:Delmentünk orvoshoz aztán megbezséltünk a mandula mütétet. ami okt.16án volt.. még most is szenvedek.:Snagyonszar nem ajánlom senkineksem:D
na de most lefekszem me csak:D
puszii a Paparazzóknak [:

0 megjegyzés:

Rendszeres olvasók