A wonderful weekend with Zénó...(L)

Jajjjh hát hol is kezdjem....:)
Mama szombaton jött Zéével és kitaláltuk h a Meissza elmegy és segít a Mimának rendbe tenni a Életemet.:)
Háát el is mentem..."buccal" mentünk hármaaan...egyélmeény vt.:)
aztán másnap felkeltett fél7kor nagy örömre...jolvan mondom..:Daztán olvastunk és tisztába tettük azt h a virágokat nem szabad megenni...és azt is h a piros a rózsaszín a fehér az sárga..életeeem olya édes vt.:)
aztán letettünk aludni...úgy vt h közben elmegyek de nem így lett és így megvártam míg felkel utána is olvastunk és hát még jáccotunk is a állatokkal amit a nyuszi hozott neki.ettünk csokit is dugiba.:Daztán a Mühely értünk jött kimentünk a telekre na és ott háát ott feladtam még jobban bele szerettem...ahogy ment a füben(nemnevezném menésnek ink hoztamagát.. meg az ölembe vt.:)aztán dárcsoztunk..xDvagyis csak Zéé.:Dnagyon élvezte...aztán poszíoztunk és megette a poszíóóember.:Dannyira jo érzéssel tölt el mikor olyan igazából nevet...ajjh már most hiányzik aztán mondtam neki h vágjuk át anyát meg a mamát h alszik..hát az arckifejezése az nagyon édes vt.:)
aztán elindultunk haza.. és az a mondat h.."Meissza ne menj el.."háát majdnem elkezdtem sírni komolyna mondom na de maj hnap megyek..
ennyit Zééröl:)

Azt hiszem halad a orrpiercing téma...
Vaciláltam a köldök és az orr piercing között de az orrnál maradtam..:Dmajd köldödköt késöbb:D
és anniyra de anniyra szeretnéém remélem megengedi anya...
és ha megengedi akkor május 22.én szeretném megcsináltatni.:Djajjh remélem megengedi...:)
na de most megyek..pÚúszííka a rajongóóknak.:)

0 megjegyzés:

Rendszeres olvasók