New Year...★

Háát elösször is elnézést kérek a lustaságomért..
Igazából azért nem írtam mert nem történt semmi érdekes.
Nagyon jól telt a szilveszterem.elsösorban azért mert Mátémmal voltam és háát huhh szal nagyon jó volt.
fél 12-kor taliztunk városba és feljött ide..és elvoltunk egézsnap feküdtünk..Lizivel foglalkoztunk aztán lementünk sétálni meg ilyenek..jolmegcsipkedtem édesemet de ö is engem.:)
aztán elkezdtek anyával inni...én meg Mátéjéból "kortyolgatni".Bacardit meg ilyesmiket..
aztán megjött a Kálmán és onnantól mindenki sírt a röhögéstöl..mondanom sem kell h akkor is ittak és ilyenkor visszase fogták magukat..én meg csak"kortyolgattam kortyolgattam".Éfélre "bevoltunk állva"a Himnuszt kicsit végig sírtam(röhögéstöl)mertööö.mind1 hagyjuk inkább nem regélem.koccintottuk meg minden...aztén neki álltak kajolni..én nem ettem..nem tom mért de kicsit rosszul éreztem magam..de aztán elmúlt..:)aztán elindultunk 1-kor a városba...pont tüzijáték végére értünk be.
Mikor beértünk No stress ment..utána meg Infinity 2008 naah és után jött a Retro Party..huhh jóót bulizunk..ittunk forraltbot..de én így mindenkijéböl ittam a szívószálam a fahéj volt.:)fincsike volt.:)aztán 4 kor elindultunk haza..lefeküdtünk..és akkor 8 kor arra éberedek h wáá kajak fáj a hasam..hányinger meg ilyenek..na mind1 elmólt ..XD
A Máté a 17:30as busszal ment haza addig feküdtünk és TV-tünk.:)
na szilveszter kb. ennyí.
aztán 5.én suli:S:Snagyon nem volt kedvem de hát..
Hétvégén jákra mentem nagyon nagyon jo volt.:)
DE meghalt a Mörfy.:(:((L)édesSzívem kutyulííja.:)
azon kivül minden nagyon jo volt..
ugy volt h vasárnap megyünk szánkozni de mindneki azt mondta h jeges és így nem mentünk.:S:D
12.én pedig kórházba kellet mennem CT-re és akkor nem mentem suláájba meg tegnap sem mert tegnap meg vissza kellett mennem a leletemért és átkellett vinnem a fül-orr-gégészetre..
aztán mind2 nap Zénóztam..nyáám nyaááám.(L)
nagyon jó volt
annyít nevettem rajta.:)
és ki mondta h melissza.ohh legjobb★és az a legjobb benne h már mindent mond és olyan szinten édín h megtudnám zabbantani..
de viszont csak az anyjának mondja h Szeretlek.:(na mind1 megétem.
igaz én 1000-szer a fülébe sügtam neki de mikor visszakérdeztem akkor azt mondta h NEM.:(
na mára ennyít.megígérem a jövöbe jöbbször írok
pusszantoKk mindenkit.:)

3 megjegyzés:

Zéri írta...

Na végre. És mi van azzal a javítással??? Gondolom semmi, mert megint hangember voltá9l+.
Közben Zénó is beírt. Na, puszi, írj.

Sztárcsemete.* írta...

háát Ritám..feleltem jól...de lehet h hiába:S
na mind1 reménykedjünk:D
am a Zénóé sokkal jobban tetszett:)

Zéri írta...

nem ám csak a profilt köll megcsinyáni, hanem írnyi is kőne.

Rendszeres olvasók