Boldog Karácsonyt mindenkinek!:)

Mindenkinek Boldog Karácsonyt!
Hátt eddig azért nem írtam mert semmi lényeges dolog nem történt velem:S
Ma talizok Mátémmal.:)meg majd eljön velem hétfön a kórházba.:D:D:D:DLoL.:)
Huhh várom már a szentestét és az utána következő napokat is.:D
ezen a héten sokat hülyültem Barbííhval szinten minden nap a városba shoppingoltam.:D
Barátnöimmel megajándékoztukegymást.Petrustóól kaptam egy D&G övet.:D
Barbíííhtól.egy playboyos ezüst medált.:)Karinámtól meg egy ilyen telefonra valóó pompom-t.
Én vettem nekik: Barbííhnak 4 db piercinget, Karinámnak fekete tus-t, Petruskának meg még semmit nem adtam mert még nem választotta ki h mit szeretne..de majd bemenünk városba és majd megveszem neki.:D:D:D
Na most megyek készülödni me 2 kor talizunk.:D:D:Dés még haj mosás meg ilyesmi,
na habcsóKk. mindenkinek.

0 megjegyzés:

Rendszeres olvasók